Gesamtnote über 10Kundenzufriedenheitsindex
7
Your stay
Your stay
7.2
Welcome
Welcome
7.6
Available Services
Available Services
6.4
Interior amenities
Interior amenities
6.1
cleanliness
cleanliness
6.9
Quietness
Quietness
7.5
Quality / Price
Quality / Price
6.7
Die angegebene Benotung stellt den Durchschnitt der Meinungen von 88 Internetbenutzern dar, die GARANTIERT IN DER UNTERKUNFT ÜBERNACHTETE HABEN. Ausgeschlossen sind alle anderen Meinungsquellen oder Kommentare, die sich nicht auf einen tatsächlichen Aufenthalt beziehen.
Meinung der Kunden, die Kommentare hinterlassen haben
As normal good relaxed atmosfear with very serviceminded atitude among staff!
In periods the ruter / conection for wierless Web was not aviable.
Great stay!
Dag30 Octobre 2011
8.8
Nice quiet location but very convenient. Very friendly helpful staff and informal atmosphere. Lovely garden, good hot shower. Room serviced quickly in the morning, bed comfortable.
The bathroom was very small! Parts of the outside area could do with a tidy up as this detracts from the gardner's efforts.
Overall, the hotel suited our stay very well and we enjoyed our stay in Juan Le Pins.
Anonym01 Septembre 2011
8.8
could park my luggage there after checking out for the whole day
no answers to several emails before arriving, requesting getting picked up at train station... had to take a rahter expensive taxi and was not shure, the hotel even existed...
more a hostel than a hotel - ok for me, but certainly not for anyone expecting a real 3 star hotel - should be more explicit about this on the website!
Anonym04 Avril 2011
5.8
J'ai apprecié réellement l'accueil chalereux et le dynamisme de l'équipe
cet hotel doit ses 3 étoiles a son emplacement et non a son standing
Charlotte31 Mars 2011
7.2
Emplacement
Bruit.literie fatiguéée-
Anonym24 Mars 2011
4
The location is fine, the building is nice looking.
Bad smell in the room, no professional service, internet did not work on 2nd floor
Alexander16 Mars 2011
3.4
Friendliness of staff and location
Breakfast was poor and staff ate nearby with better food. Hairs on bedding which put into question whether we were given clean sheets.
We were travelling in low season.
David15 Janvier 2011
6.8
Michael and Andrew were excellent hosts.
They really made you feel welcome.
Edward04 Décembre 2010
8.6
Le petit-déjeuner, la sympathie des hôteliers
Les difficultés de parking et de circulation liées à l'existence d'une course le samedi et le dimanche qui ne sont pas naturellement du fait des propiétaires de l'hôtel.
Anonym15 Octobre 2010
7.2
- la localisation : proche du centre - la localisation : quartier retiré et tranquille (en théorie...) - le charme de la maison - le jardinet - l'accueil assez bon
- les clients bruyants - l'organisation approximative du personnel
- j'ai l'impression que l'équipe démarre dans le business. - le prix est largement exagéré en été. - je reviendrai d'ici un an pour voir si l'équipe a pris de la bouteille et je me ferai une idée définitive.
Pascal22 Septembre 2010
5.2